May 22nd, 2018

Zmieniające się warunki środowiskowe i społeczne mogą zwiększyć częstość występowania niegdyś niejasnych dolegliwości (zawał mięśnia sercowego, rak płuc, kuru i choroba wściekłych krów ). Nowe technologie diagnostyczne i potencjał terapeutyczny mogą demaskować wcześniej nierozpoznane stany (nadciśnienie). Nowe kryteria diagnostyczne mogą rozszerzyć granice choroby (hipercholesterolemia, depresja). Zmieniające się obyczaje społeczne mogą na nowo zdefiniować, co jest chorobą lub jej nie dotyczy (homoseksualizm, alkoholizm, masturbacja). Nowe choroby mogą pojawić się w wyniku świadomego zabiegania przez zainteresowane strony (syndrom chronicznego zmęczenia, syndrom chorego budynku). Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

Zgodnie z tą definicją, osoba może mieć wiele nakładających się epizodów (na przykład zawał mięśnia sercowego i złamanie biodra w okresie 6 miesięcy). Niektóre stwierdzenia nie zostały jednak przypisane do epizodu – na przykład wizyty u lekarza niezwiązane z wcześniejszą hospitalizacją. Skorygowaliśmy różnice geograficzne w cenach, korzystając z danych z atlasu Dartmouth Atlas opieki zdrowotnej za 2007 rok w ramach refundacji Medicare w każdym szpitalnym ośrodku referencyjnym.2 Całkowity koszt 17 najdroższych warunków wśród pacjentów Medicare 65 lat lub starszych. Korzystając z tych kryteriów, dotarliśmy do 245 typów odcinków. W sumie wydatek na te odcinki stanowił nieco ponad połowę wydatków Medicare na tę próbkę w 2007 roku. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

W dążeniu do zarządzania rosnącymi kosztami amerykańskiej służby zdrowia jedno podejście wywołało duże zainteresowanie. Filozofią stojącą za aktualną polityką – w tym ustawą o przystępności cenowej (ACA) – jest to, że sumowanie zwrotu kosztów za usługi w ramach płatności za szersze pakiety opieki doprowadzi do większej efektywności w zapewnianiu opieki, a tym samym niższych kosztów. Zgodnie z modelem organizacji odpowiedzialnej za opiekę, być może najbardziej znanym przykładem tej strategii, refundacje medyczne są sumowane do poziomu osobo- wego. Inne programy łączą zwrot kosztów za epizody opieki – na przykład opieka nad określonym schorzeniem sercowo-naczyniowym lub ortopedycznym. Projekt demonstracji płatności odcinka, który jest autoryzowany przez ACA, wymaga od Centers for Medicare i Medicaid Services eksperymentowania z łączeniem płatności Medicare A i Part B w ramach opieki szpitalnej. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

DSHEA wyraźnie wymaga, aby FDA oceniła uzasadnione oczekiwanie bezpieczeństwa nowych składników i nie można tego zrobić naukowo bez danych eksperymentalnych. Jeśli FDA ulegnie presji przemysłu, konsekwencje dla zdrowia publicznego będą znaczące, ponieważ setki tysięcy Amerykanów nadal sięgają po nowe suplementy, aby utrzymać swoje zdrowie i leczyć ich dolegliwości. Poprzez naleganie na dowody naukowe, aby wykazać oczekiwanie bezpieczeństwa, FDA nie tylko poprawi bezpieczeństwo nowych suplementów, ale także stworzy bazę danych dowodów, które naukowcy, lekarze, regulatorzy i konsumenci mogą wykorzystać, aby pomóc w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących stosowania suplementy w przyszłości.5 Jednak nawet jeśli wytyczne zostaną wzmocnione i agresywnie wdrożone, podstawowe luki w DSHEA, takie jak brak wstępnego przeglądu wszystkich suplementów, będą nadal ograniczać zdolność FDA do zapewnienia, że suplementy diety są bezpieczne.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp1113325) został opublikowany 25 stycznia 2012 r. Read the rest of this entry »