May 22nd, 2018

W każdym razie poprzedni rok był najzdrowszy, z czego istnieje jakikolwiek zapis (1912a). Niemal w każdym numerze czasopisma w tym roku wspomniano o kolejnym stuleciu, a relacja z przytłaczającego sukcesu sportowców amerykańskich na igrzyskach w Sztokholmie obchodziła amerykański wigor rasowy (1912 r.). Jeden z artykułów wstępnych, opisujący postępy poczynione od wczesnych lat istnienia czasopisma, pochrzanił o tym, co może przynieść kolejny wiek odkrycia medycznego: Być może w 1993 r., Kiedy wszystkie choroby, którym można zapobiec, zostały wykorzenione, kiedy odkryto naturę i wyleczenie raka, a kiedy eugenika zastąpiła ewolucję w eliminacji nieprzystosowanych, nasi następcy spojrzą na te strony z jeszcze większą miarą wyższości (1912c). Takim posunięciom do postępu towarzyszył jednak strach przed chorobami modernizacji. W jednym z artykułów opisano nowy problem, kolano samochodowe , i potępiono występowanie osób o skrajnie niewygodnych nawykach życia , którzy nie chodzili więcej niż kilka kroków, które są potrzebne z komory do windy, z windy do windy. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

Odkąd Billings zebrał Index Medicus, pisarze użyli języka patologii, aby krytykować ogrom literatury. Jeszcze zanim badania medyczne dramatycznie rozszerzyły się po II Wojnie Światowej, Lancet donosił w 1935 roku o rosnącym blastomie dziennikarskim . Cztery lata później Sir Robert Hutchinson opisał ogromną proliferację, ten rosnący grzybopodobny wzrost , który zagroził społeczności medycznej witalność. Zamiast widzieć dusi naukę w swoich wydzielinach , Hutchinson przepisała dziennikarską kontrolę urodzeń . 4 Dzienniki pozostały nieprzypadkowe. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

W dążeniu do zarządzania rosnącymi kosztami amerykańskiej służby zdrowia jedno podejście wywołało duże zainteresowanie. Filozofią stojącą za aktualną polityką – w tym ustawą o przystępności cenowej (ACA) – jest to, że sumowanie zwrotu kosztów za usługi w ramach płatności za szersze pakiety opieki doprowadzi do większej efektywności w zapewnianiu opieki, a tym samym niższych kosztów. Zgodnie z modelem organizacji odpowiedzialnej za opiekę, być może najbardziej znanym przykładem tej strategii, refundacje medyczne są sumowane do poziomu osobo- wego. Inne programy łączą zwrot kosztów za epizody opieki – na przykład opieka nad określonym schorzeniem sercowo-naczyniowym lub ortopedycznym. Projekt demonstracji płatności odcinka, który jest autoryzowany przez ACA, wymaga od Centers for Medicare i Medicaid Services eksperymentowania z łączeniem płatności Medicare A i Part B w ramach opieki szpitalnej. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

Przyjmuje leki przeciwnadciśnieniowe, gdy czuje, że jej ciśnienie krwi jest wysokie, na co wskazują bóle głowy, uczucie ciepła lub uczucie napięcia. Martwi się, że jej niedawna utrata wagi może być wczesnym sygnałem ostrzegawczym poważnej choroby, takiej jak rak. Pani Washington ma troje dorosłych dzieci i siedmioro wnucząt. Wszyscy oprócz jednej wnuczki mieszkają w innych stanach i odwiedzają tylko święta. Chociaż nie ukończyła szkoły średniej, pani Washington otrzymała później dyplom z General Educational Development (GED) i wysłała wszystkie swoje dzieci do college u. Read the rest of this entry »