May 22nd, 2018

Ponieważ innowacje terapeutyczne wymagają czasu, ciężar zmienia się, nawet gdy pojawiają się rozwiązania. Zanim antybiotyki i szczepionki zaczęły zwalczać choroby zakaźne, śmiertelność zmieniła się na choroby serca, raka i udar. Poczyniono ogromne postępy, aby sprostać tym wyzwaniom, ale ciężar choroby na pewno się zmieni. Stoimy już w obliczu rosnącego obciążenia chorobami neuropsychiatrycznymi, dla których nie istnieją jeszcze zadowalające metody leczenia. Pod wieloma względami nasze systemy medyczne najlepiej nadają się do chorób przeszłości, a nie do teraźniejszości i przyszłości. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

W dążeniu do zarządzania rosnącymi kosztami amerykańskiej służby zdrowia jedno podejście wywołało duże zainteresowanie. Filozofią stojącą za aktualną polityką – w tym ustawą o przystępności cenowej (ACA) – jest to, że sumowanie zwrotu kosztów za usługi w ramach płatności za szersze pakiety opieki doprowadzi do większej efektywności w zapewnianiu opieki, a tym samym niższych kosztów. Zgodnie z modelem organizacji odpowiedzialnej za opiekę, być może najbardziej znanym przykładem tej strategii, refundacje medyczne są sumowane do poziomu osobo- wego. Inne programy łączą zwrot kosztów za epizody opieki – na przykład opieka nad określonym schorzeniem sercowo-naczyniowym lub ortopedycznym. Projekt demonstracji płatności odcinka, który jest autoryzowany przez ACA, wymaga od Centers for Medicare i Medicaid Services eksperymentowania z łączeniem płatności Medicare A i Part B w ramach opieki szpitalnej. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

Lipitor (atorwastatyna) był najlepiej sprzedającym się lekiem na receptę w Stanach Zjednoczonych w 2010 r., Zarabiając jego producenta, Pfizer, ponad 7 miliardów dolarów w przychodach ogółem. Ogólny rynek recept na leki zmniejszające stężenie lipidów nadal rośnie; ta klasa leków miała większą objętość na receptę niż jakakolwiek inna klasa w 2010 r., a statyny dominowały na rynku.1 Patent Lipitora wygasł w czerwcu 2011 r., a pierwsza wersja generyczna weszła na rynek 30 listopada 2006 r. Ograniczony finansowo amerykański system opieki zdrowotnej poszukuje sposobów na bezpieczne i skuteczne ograniczenie kosztów. Ponieważ leki generyczne są tańsze niż formuły markowe i są ogólnie uznawane za równoważne z nimi, plany zdrowotne zwykle promują ogólne zastąpienie w wysiłkach na rzecz ograniczenia wzrostu wydatków na leki wydawane na receptę. W ciągu następnych kilku lat, gdy kilka innych hitów narkotykowych straci swoje patenty, produkty generyczne staną się coraz bardziej dostępne. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

Ponadto, w przeciwieństwie do SGR, nasze dane obejmują laboratoria i leki podawane przez lekarzy. Z tego powodu wykluczamy specjalności, w których leki podawane przez lekarza stanowiły ponad 2% przypadków stosowania leków z części B. Porównaliśmy cele państwowe na lata 2003-2009 z rzeczywistymi wydatkami państwowymi i dodaliśmy roczną różnicę między tymi liczbami, aby uzyskać skumulowaną różnicę między wydatkami państwa a celem SGR. Ta skumulowana różnica została następnie podzielona przez wydatki na mieszkańca w 2002 r., Aby określić procentowy wzrost od 2002 r.
Szacunkowe przekroczenie wydatków według państwa (panel A) i wybranych specjalizacji (panel B). Read the rest of this entry »