April 18th, 2018

Neurostymulacja poprawia jakość życia, 7-10 oprócz objawów motorycznych. Ponadto, w późniejszym okresie choroby dominują cechy niereagujące na leczenie dopaminergiczne. Dlatego optymalizacja jakości życia w okresie, w którym pacjenci mają największą odpowiedź na leczenie dopaminergiczne (a więc także neurostymulację), należy uznać za główny cel obecnego leczenia. Postawiliśmy hipotezę, że neurostymulacja poprawia jakość życia we wcześniejszym stadium choroby Parkinsona, co sugeruje nasze badanie pilotażowe z udziałem pacjentów z wczesnymi i łagodnymi komplikacjami motorycznymi. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Charakterystyka demograficzna i kliniczna pacjentów z Ph-Positive w punkcie wyjściowym. Od 5 czerwca 2008 r. Do 14 października 2010 r. Zarejestrowaliśmy 81 pacjentów w pięciu ośrodkach. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Ponadto w tych przedklinicznych eksperymentach ponatynib hamował pojawienie się jakiejkolwiek mutacji w stężeniu 40 nM.20 Dane te potwierdzają charakterystykę ponatynibu jako inhibitora pan-BCR-ABL i sugerują, że ponatynib może mieć istotne kliniczne zastosowanie w leczeniu pacjenci z chorobą P-dodatnią, którzy otrzymali wcześniejszą terapię za pomocą obecnie zatwierdzonych inhibitorów kinazy tyrozynowej. Metody
Przestudiuj badanie
Badanie zostało opracowane wspólnie przez sponsora, Ariad Pharmaceuticals i badaczy. Protokół badania, dostępny wraz z pełnym tekstem tego artykułu, został zatwierdzony przez instytucjonalną komisję odwoławczą w każdym ośrodku. Dane zostały zebrane przy użyciu systemu zarządzania danymi sponsora i zostały przeanalizowane i zinterpretowane przez przedstawicieli sponsora w ścisłej współpracy z badaczami. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Zarówno mutanty A530T, jak i A530V miały skuteczność wiązania DNA podobną do tej w przypadku HIF-2. typu dzikiego na promotorze zawierającym HRE (Figura 2F). Ponadto, ilościowa analiza PCR ekspresji genów związanych z hipoksją wykazała, że mutanty A530T i A530V indukowały ekspresję mRNA EPO, EDN1, GLUT1 i VEGFA, do poziomu podobnego do tego z HIF-2. typu dzikiego (Figura 2G). Read the rest of this entry »