May 22nd, 2018

W ramach programu zwanego Mostem Kalifornii do Reformy , który rozpoczął się w czerwcu, państwo przypisuje około 400 000 niepełnosprawnych i starszych beneficjentów do planów opieki zarządzanej. Nowy Jork, który ma najdroższy w kraju program Medicaid, z rocznymi wydatkami w wysokości 52 miliardów USD i wydatkami na jednego odbiorcę, które są dwukrotnie wyższe niż średnia krajowa, zatwierdził plany przeniesienia Medicaid z opłat za usługi, nałożenia globalnego limitu wydatków, oraz Zarejestruj wirtualnie wszystkie 4,7 miliona beneficjentów Medicaid w planach opieki zarządzanej na zasadzie obowiązkowej. Wniosek został opracowany przez interesariuszy służby zdrowia powołanych przez gubernatora Demokratycznej Republiki Nowego Jorku, Andrew Cuomo. W prezentacji dla Medicaid i CHIP [Children s Health Insurance Program] Komisja Płatności i Dostępu (MACPAC) w maju, nowojorski dyrektor Medicaid, Jason Helgerson, opisał podejście niezwiązane z tradycyjnym modelem firmy zarządzanej opieki , ale takim, które podkreślał zarządzanie opieką. Potrzebujemy nowych organizacji, aby zrobić krok naprzód. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

Ostatnio szanowana suplementacja diety w Utah ogłosiła wycofanie Zotrex, suplementu poprawiającego seksualność, opatrzonego etykietą Ophioglossum polyphyllous . Problem z Zotrex był dwojaki: nie tylko nie ma ustalonego gatunku ophioglossum (języka sumatora) Składnik dietetyczny, ale Zotrex zawierał sulfoaildenafil, analog sildenafilu, który nigdy nie był testowany na ludziach1. Do czasu wycofania się, firma rozprowadziła prawie 14 milionów kapsułek zawierających, między innymi, sulfoaildenafil (w różnych transakcjach handlowych). nazwy, w tym Stiff Nights i OMG), a tysiące klientów mogło nieumyślnie wykorzystać niesprawdzony analog. Chociaż Zotrex stanowił szczególnie bezczelne naruszenie prawa, co zaskakujące, wiele nowych składników suplementu zostało wprowadzonych na rynek, ponieważ Ophioglossum polifyllous był, bez żadnego nadzoru regulacyjnego. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

Szczegóły dotyczące skal podano w tabelach S1, S2 i S3 w dodatkowym dodatku, dostępnym wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie. Projekt badania
Przeprowadzone w Niemczech i we Francji badanie było kontynuacją rozpoczętego przez badacza, randomizowanego, wieloośrodkowego, równoległego projektu grupowego porównującego neurostymulację z terapią medyczną (grupa neurostymulacji) z samą terapią medyczną (grupa medyczno-terapeutyczna). Randomizacja została przeprowadzona centralnie w centrum koordynującym University of Marburg, Marburg, Niemcy, z wykorzystaniem list randomizacyjnych z losowo permutowanymi blokami długościowymi stratyfikowanymi według centrum.
Badanie było zgodne z Deklaracją Helsińską, wytycznymi Dobrej Praktyki Klinicznej oraz standardami Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej 14: 155 (2003) i zostało zatwierdzone przez komisję etyczną dla każdego uczestniczącego ośrodka. Read the rest of this entry »

May 22nd, 2018

Stymulacja podpostaciowa zmniejsza niepełnosprawność ruchową i poprawia jakość życia pacjentów z zaawansowaną chorobą Parkinsona, u których występują ciężkie powikłania motoryczne wywołane lewodopą. Postawiliśmy hipotezę, że neurostymulacja byłaby korzystna na wcześniejszym etapie choroby Parkinsona. Metody
W tym dwuletnim badaniu losowo przydzielono 251 pacjentów z chorobą Parkinsona i wczesnymi powikłaniami ruchowymi (średni wiek, 52 lata, średni czas trwania choroby, 7,5 roku), którzy poddawali się neurostymulacji plus leczenie farmakologiczne lub tylko terapia medyczna. Pierwszorzędowym punktem końcowym była jakość życia oceniana za pomocą kwestionariusza kwestionariusza choroby Parkinsona (PDQ-39) (z ocenami od 0 do 100 i wyższymi wynikami wskazującymi gorszą funkcję). Read the rest of this entry »