April 18th, 2018

Poważne działania niepożądane zdefiniowano jako wszelkie zdarzenia, które doprowadziły do śmierci, niepełnosprawności lub długotrwałej lub nowej hospitalizacji z poważnymi zaburzeniami zdrowotnymi. Analiza statystyczna
Wielkość próby została obliczona na podstawie naszych wcześniejszych badań. 7,15 Wybraliśmy moc 80% dla dwustronnego testu Manna-Whitneya, przy założeniu normalnie dystrybuowanych danych. Aby wykryć standardowy rozmiar efektu o wartości 0,4 przy poziomie alfa 5%, obliczyliśmy, że będziemy musieli zapisać 208 pacjentów. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Neurostymulacja poprawia jakość życia, 7-10 oprócz objawów motorycznych. Ponadto, w późniejszym okresie choroby dominują cechy niereagujące na leczenie dopaminergiczne. Dlatego optymalizacja jakości życia w okresie, w którym pacjenci mają największą odpowiedź na leczenie dopaminergiczne (a więc także neurostymulację), należy uznać za główny cel obecnego leczenia. Postawiliśmy hipotezę, że neurostymulacja poprawia jakość życia we wcześniejszym stadium choroby Parkinsona, co sugeruje nasze badanie pilotażowe z udziałem pacjentów z wczesnymi i łagodnymi komplikacjami motorycznymi. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Charakterystyka demograficzna i kliniczna pacjentów z Ph-Positive w punkcie wyjściowym. Od 5 czerwca 2008 r. Do 14 października 2010 r. Zarejestrowaliśmy 81 pacjentów w pięciu ośrodkach. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Panel C pokazuje sekwencjonowanie genomowego DNA nukleotydów 1580 do 1597 w eksonie 12 HIF2A. Zidentyfikowano mutacje heterozygotyczne G1588A (u Pacjenta 1) i C1589T (u Pacjenta 2). Podobnej mutacji nie stwierdzono w DNA linii płciowej uzyskanej z krwi obwodowej. Panel D pokazuje dopasowanie sekwencji aminokwasowych reszt HIF-2. Read the rest of this entry »