Źródła SGR “Hole” cd
Na przykład kardiologia stanowiła około 10% całkowitych wydatków na usługi lekarzy w 2002 r. I przekroczyła docelowy poziom SGR w latach 2003-2009, łącznie o 79% wydatków w 2002 r. Tymczasem ogólny zabieg chirurgiczny w tym samym okresie przekracza założony docelowy poziom SGR o 106%, ale lekarze ogólni nadal musieliby liczyć się z dużymi cięciami w opłatach, gdyby SGR był kiedykolwiek egzekwowany. Nie zamierzamy sugerować, że system płatności lekarzy SGR powinien zostać zrestrukturyzowany zgodnie ze stanem lub specjalnością. Na przykład pojawienie się nowych technologii w jednej dziedzinie medycyny może usprawiedliwić szybszy wzrost niektórych specjalności w stosunku do innych. Nasza analiza pokazuje raczej, że całkowite obniżenie opłat jest zbyt prostym instrumentem, aby powstrzymać wzrost wydatków na usługi lekarzy. W rzeczywistości każda forma docelowych wydatków dla lekarzy, którzy nie są częścią spójnej organizacji ponoszącej ryzyko, która jest odpowiedzialna za opiekę nad pacjentem, spowoduje patologie podobne do tych ujawnionych na wykresach. W rzeczywistości ustalanie celów wydatków według państwa lub specjalizacji nie zapewniałoby zachęt do bardziej efektywnego wykorzystania usług, ponieważ jednostki są zbyt duże, aby lekarze mogli poczuć indywidualną odpowiedzialność za kontrolowanie wielkości. Stan lub specjalizacja nie jest właściwą jednostką analizy dla polityki płatności. Podobnie, ustalanie celów dla grup lekarzy, którzy są sztucznie powiązani z retrospekcyjną analizą roszczeń, ale nie są powiązane przez wyraźną formę organizacyjną, taką jak odpowiedzialna organizacja opiekuńcza, prawdopodobnie będzie nieskuteczne.
Uważamy, że konieczne jest, aby system płatności po SGR zachęcał do tworzenia struktur organizacyjnych, które mogą akceptować płatności globalne lub płatności powiązane w ramach odcinka opieki. Te alternatywne formy refundacji dają organizacjom świadczącym usługi i lekarzom bodźce do przechwytywania korzyści z eliminacji terapii o niższej wartości i zapewniania opieki zdrowotnej o wyższej wartości. Takie podejście znacznie przewyższa strategie ograniczania kosztów, w których opłaty lekarzy spadają w sposób arbitralny i niedyskryminacyjny.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp1113059) został opublikowany 21 grudnia 2011 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Departamentu Polityki Opieki Zdrowotnej, Harvard Medical School, Boston (AA, MEC); oraz szkoła rządowa Johna F. Kennedy ego, Harvard University, Cambridge, MA (AC).
Materiał uzupełniający
Referencje (2)
1. Biuro budżetowe Kongresu. Płatności Medicare dla lekarzy: wpływ alternatywnych polityk na budżet (http://www.cbo.gov/ftpdocs/122xx/doc12240/SGR_Menu_2011.pdf).
2. Centra usług Medicare i Medicaid. Dodatek statystyczny Medicare i Medicaid (https://www.cms.gov/MedicareMedicaidStatSupp/LT/list.asp).
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (28)
Zamknij Cytowanie artykułów
Komentarze (3)
[hasła pokrewne: petrus chojnice biała, petrus chojnice, wideodermatoskopia ]
January 15th, 2019 at 5:18 pm
Polska sluzba zdrowia nie jest taka zla
January 17th, 2019 at 10:55 pm
[..] Cytowany fragment: naturalny termogenik[...]
January 19th, 2019 at 2:12 pm
Świetny artykuł, mimo wszystko
January 21st, 2019 at 12:56 pm
Article marked with the noticed of: praca dla dentysty[...]
January 23rd, 2019 at 2:39 pm
Nawet się nie spodziewaliśmy się że alergia a nietolerancja